About Me

My photo
Nothing Weights On Us Heavily As A SECRET...

Saturday 6 August 2011

jaonyer....

da lame aku x update blog ni...
Bz sangat minggu ni,pindah umah n urus anak  sekolah.Ke sana ke sini,semua kene buat sendiri.Tambah2 sekolah anak aku 2 banyak songeh sangat.Nak surat mahkamah la,resit tu la ni lah...ko bayangkan sampai 7 KALI aku ulang alik nak amek surat kuar.Dowang x paham ke kesusahan aku?Aku tak mintak jadi ibu tunggal k!!!!Macam ni lah jadi ibu tunggal..sabar je lah.Kalau nak citer pasal perit,da kering air mata aku ni.
Umah baru aku ni ayah aku g sewa kat Serdang plak.Aduyaiii...jaoooooo...sangat!!!!Bayangkan lah aku isi minyak RM50 untuk 2 ari jek.Tapi umah 2 besar n selesa,ada play park kat tepi umah aku.Demi anak2 aku ikutkan je.Tapi da makin jao dengan cik abang aku..nasib baik dyer ok n x merungut.Dyer selalu ada n memahami segala keperitan yang aku lalui.
Thanks abang...jao di mata dekat dihati.... : )

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews

VVIP jemputan..heh3...